Od ubiegłego piątku do niedzieli trwają w Sosnowcu, na terenach Centrum Targowo-Konferencyjnego Expo Silesia siódme Targi Budowlane Silesia Building Expo Sibex.
To największa w południowej Polsce wystawa branży budowlanej, w której bierze udział około 180 wystawców z całego kraju. Zwiedzający mogą poznać najnowszą i kompleksową ofertę firm produkujących materiały budowlane oraz tych zajmujących się wyposażeniem domów i mieszkań.
Targi prezentują więc produkty i urządzenia do budowy domu, materiały wykończeniowe, instalacje grzewcze, klimatyzacyjne i wodne, meble i wszelkie elementy dekoracyjne.
W tym roku, poza bogatą ofertą wystawienniczą, zwiedzający mają okazję uczestniczyć w wielu wydarzeniach targom towarzyszącym.
W piątek, podczas IX Konferencji Naukowo-Technicznej Kotły Małej Mocy Zasilane Paliwem Stałym – Ograniczenie Niskiej Emisji z Ogrzewnictwa Indywidualnego, przedstawiono ważne problemy dotyczące zanieczyszczenia powietrza w aglomeracjach miejskich, do czego przyczyniają się paleniska domowe. Uczestnicy mogli także poznać propozycję produkcji ekologicznych paliw węglowych oraz niskoemisyjne kotły centralnego ogrzewania.
Sobota to dzień, w którym odbyły się 5 Śląskie Mistrzostwa Dekarzy. Na dwóch identycznych modelach dachu dekarze w ciągu 5 godzin wykonali model dachu jednospadowego w technologii przewidzianej przez producenta wybranych materiałów.
W sobotę, jak również w niedzielę odbyło się seminarium blacharsko-dekarskie oraz warsztaty handlowe stolarki, zorganizowane przez firmę Rheinzink.
W sobotę i niedzielę uwagę zwiedzających przyciągnęły także pokazy mistrzów parkieciarskich, pokazy stosowania technik budowlanych oraz montażu okien (wraz z konsultacjami montażowymi).
Patronat nad siódmą edycją targów Sibex objęła redakcja portalu Planergia.
(ewka)
Autor artykułu:
Planergia |
Planergia to zespół doświadczonych konsultantów i analityków posiadających duże doświadczenie w pozyskiwaniu finansowania ze środków pomocowych UE oraz opracowywaniu dokumentów strategicznych. Kilkaset projektów o wartości ponad 1,5 mld zł to nasza wizytówka.
Planergia to także dopracowane eko-kampanie, akcje edukacyjne i informacyjne, które planujemy, organizujemy, realizujemy i skutecznie promujemy.